Munkáink

Ismerje meg kiemelt referenciáinkat!

BMW E46 M3

A gyárilag fekete bőrbelsős vadóc egy teljes (Individual-al megegyező) barna színű csomagot kapott, megvadítva egy kis alcantarával és némi carbonnal.
 
A gép ismert „típushibáját” természetesen kijavítottuk, a fekete öveket színben harmonizáló barna övekre cseréltük, így a végeredmény meglehetősen impozáns lett, tulajdonképpen egy majdnem vadiúj utasteret sikerült elérni.

BMW E36 M3 GT

Egy Európában is ritkaságszámba menő E36 M3 GT-t adtunk át teljesen felújítva. A mindösszesen 356 darabszámban gyártott GT 305. példányát vettük kezelésbe, időt, energiát nem spórolva.

A 4 hetes procedúra alatt az autó szinte minden elemét felújítottuk, minden egyes apró részletre kiemelten figyelve. A bőr, alcantara és tetőkárpit, kalaptartó anyagainak cseréje mellett az összes eredeti karbon betét is megújult.A végeredmény elképesztő összképet mutat, számunkra is az eddigi egyik legkomolyabb gépen tudtunk dolgozni, nagyon köszönjük Péternek a bizalmát!

Ferrari 575M Maranello

Egy Európában is ritkaságszámba menő E36 M3 GT-t adtunk át teljesen felújítva. A mindösszesen 356 darabszámban gyártott GT 305. példányát vettük kezelésbe, időt, energiát nem spórolva.

A 4 hetes procedúra alatt az autó szinte minden elemét felújítottuk, minden egyes apró részletre kiemelten figyelve. A bőr, alcantara és tetőkárpit, kalaptartó anyagainak cseréje mellett az összes eredeti karbon betét is megújult.A végeredmény elképesztő összképet mutat, számunkra is az eddigi egyik legkomolyabb gépen tudtunk dolgozni, nagyon köszönjük Péternek a bizalmát!

Porsche 997

A carraraweiss Carrera homokszínű belsővel várta, hogy kezelésbe vegyük, így a kérésnek megfelelően, az összes létező és zavaró kopást, hibát kijavítottuk, és nagyon részletesen felújítottuk a teljes utasteret.

A következő szezonra minden műszaki és optikai javítás, fejlesztés is meglesz, kíváncsian várjuk a teljes végeredményt!

BMW E31 840Ci

Az E31-es (8-as) BMW sokak által kedvelt típus, egyre többen választják a gépet egy-egy gyűjtemény darabjának vagy hétvégi autónak.

Hozzánk most egy amerikai 840Ci érkezett teljes belső felújításra, kompromisszumok nélkül.

Így rendbetettük az üléseket, a kormányt, újrahúztuk a teljes tetőkárpitot a kalaptartóval együtt, szinte az összes műanyag elemet újrafújtuk, és sok-sok apró hibát kijavítottunk jó pár gyári új BMW alkatrész beépítése mellett.

BMW E36 M3

A 3.2-es kézi 6-os váltós limo ritka színkombinációval került le anno a gyártósorról, a bostongrün/ modena walknappa színkombinációs géputastere egy teljes felújítást kapott tőlünk, kompromisszumok nélkül.

Igy az amúgy már egyszer felújított, szép állapotban lévő (de nem kifogástalan) bőrbelső teljes mértékben újra lett húzva, felső kategóriás, gyári színnel megegyező nappabőrrel. Ha már ennyire szét volt szedve, a teljes középkonzol és a műszerfal alsó részei is kaptak a bőrből, és minden belső elem csak alapos tisztítás után (és hibátlanul) kerülhetett vissza.

A végeredményt a képekkel csak részben tudjuk visszaadni, ez az M3 nemcsak itthon, de Európában is a legjobb példányok közé tartozik.

Audi 100

Egy 15 évig bezárt ajtókkal várakozó Audi 100-asnak estünk neki.

Utólag már mosolyogva nézzük vissza, előtte a fejünket fogtuk, közben pedig sok kérdésünk volt magunkhoz.

A kiindulási állapot botrányos volt, penész mindenhol minden mennyiségben, de a végére óriási változás lett a gépnél, tartsatok Velünk és győződjetek meg róla a saját szemetekkel!

BMW E46 M3

A gyárilag fekete bőrbelsős vadóc egy teljes (Individual-al megegyező) barna színű csomagot kapott, megvadítva egy kis alcantarával és némi carbonnal.
 
A gép ismert „típushibáját” természetesen kijavítottuk, a fekete öveket színben harmonizáló barna övekre cseréltük, így a végeredmény meglehetősen impozáns lett, tulajdonképpen egy majdnem vadiúj utasteret sikerült elérni.

BMW E36 M3 GT

Egy Európában is ritkaságszámba menő E36 M3 GT-t adtunk át teljesen felújítva. A mindösszesen 356 darabszámban gyártott GT 305. példányát vettük kezelésbe, időt, energiát nem spórolva.

A 4 hetes procedúra alatt az autó szinte minden elemét felújítottuk, minden egyes apró részletre kiemelten figyelve. A bőr, alcantara és tetőkárpit, kalaptartó anyagainak cseréje mellett az összes eredeti karbon betét is megújult.A végeredmény elképesztő összképet mutat, számunkra is az eddigi egyik legkomolyabb gépen tudtunk dolgozni, nagyon köszönjük Péternek a bizalmát!

Ferrari 575M Maranello

Egy Európában is ritkaságszámba menő E36 M3 GT-t adtunk át teljesen felújítva. A mindösszesen 356 darabszámban gyártott GT 305. példányát vettük kezelésbe, időt, energiát nem spórolva.

A 4 hetes procedúra alatt az autó szinte minden elemét felújítottuk, minden egyes apró részletre kiemelten figyelve. A bőr, alcantara és tetőkárpit, kalaptartó anyagainak cseréje mellett az összes eredeti karbon betét is megújult.A végeredmény elképesztő összképet mutat, számunkra is az eddigi egyik legkomolyabb gépen tudtunk dolgozni, nagyon köszönjük Péternek a bizalmát!

Porsche 997

A carraraweiss Carrera homokszínű belsővel várta, hogy kezelésbe vegyük, így a kérésnek megfelelően, az összes létező és zavaró kopást, hibát kijavítottuk, és nagyon részletesen felújítottuk a teljes utasteret.

A következő szezonra minden műszaki és optikai javítás, fejlesztés is meglesz, kíváncsian várjuk a teljes végeredményt!

BMW E31 840Ci

Az E31-es (8-as) BMW sokak által kedvelt típus, egyre többen választják a gépet egy-egy gyűjtemény darabjának vagy hétvégi autónak.

Hozzánk most egy amerikai 840Ci érkezett teljes belső felújításra, kompromisszumok nélkül.

Így rendbetettük az üléseket, a kormányt, újrahúztuk a teljes tetőkárpitot a kalaptartóval együtt, szinte az összes műanyag elemet újrafújtuk, és sok-sok apró hibát kijavítottunk jó pár gyári új BMW alkatrész beépítése mellett.

BMW E36 M3

A 3.2-es kézi 6-os váltós limo ritka színkombinációval került le anno a gyártósorról, a bostongrün/ modena walknappa színkombinációs géputastere egy teljes felújítást kapott tőlünk, kompromisszumok nélkül.

Igy az amúgy már egyszer felújított, szép állapotban lévő (de nem kifogástalan) bőrbelső teljes mértékben újra lett húzva, felső kategóriás, gyári színnel megegyező nappabőrrel. Ha már ennyire szét volt szedve, a teljes középkonzol és a műszerfal alsó részei is kaptak a bőrből, és minden belső elem csak alapos tisztítás után (és hibátlanul) kerülhetett vissza.

A végeredményt a képekkel csak részben tudjuk visszaadni, ez az M3 nemcsak itthon, de Európában is a legjobb példányok közé tartozik.

Audi 100

Egy 15 évig bezárt ajtókkal várakozó Audi 100-asnak estünk neki.

Utólag már mosolyogva nézzük vissza, előtte a fejünket fogtuk, közben pedig sok kérdésünk volt magunkhoz.

A kiindulási állapot botrányos volt, penész mindenhol minden mennyiségben, de a végére óriási változás lett a gépnél, tartsatok Velünk és győződjetek meg róla a saját szemetekkel!